heading

corporate identity

Σύντομη ιστορική αναφορά

Από τα πρώτα του βήματα ο άνθρωπος αισθάνθηκε την ανάγκη να χρησιμοποιεί σήματα “οπτικά σύμβολα”, ως μέσο επικοινωνίας. Στο μεσαίωνα οι βασιλιάδες αποτύπωναν τα εμβλήματά τους παντού. Από ρούχα, έπιπλα, σημαίες, μέχρι τα δεσίματα των χειρογράφων.

Στα τέλη του 1890 η παγκόσμια αύξηση των επιχειρήσεων μεγάλωσε την ανάγκη για εταιρική συνείδηση και στοιχεία όπως η εταιρική ταυτότητα και η εταιρική εικόνα, ήταν πλέον κλειδιά για την επιτυχία μιας επιχείρησης.

Τι είναι η εταιρική ταυτότητα

Η εταιρική ταυτότητα μιας επιχείρησης είναι ο τρόπος με τον οποίο αναγνωρίζεται και διακρίνεται αυτή. Αυτό επιτυγχάνεται με το σωστό σχεδιασμό των στοιχείων που συμβάλλουν στη δημιουργία αυτής της ταυτότητας. Τέτοια στοιχεία είναι το σήμα, το χρώμα της επιχείρησης, τα τυπογραφικά στοιχεία που χρησιμοποιούνται στην επωνυμία της, η εξωτερική όψη των εγκαταστάσεων, καθώς και όλο το έντυπο υλικό.

Η ταυτότητα λειτουργεί σαν οπτικό ερέθισμα και έχει διπλή έννοια. Από τη μια πλευρά είναι η φυσική εμφάνιση της εταιρείας η οποία εκφράζεται με σχήμα, χρώμα γράμματα και τη μεταξύ τους σχέση και από την άλλη υπάρχει η οπτική αίσθηση που μπορεί να μεταφέρει έννοιες όπως η σταθερότητα, η υπευθυνότητα, ο δυναμισμός.

Ο σωστός σχεδιασμός και η ομοιομορφία στο σύνολο της εταιρικής ταυτότητας αντικατοπτρίζουν ορισμένες έννοιες όπως οργάνωση, σοβαρότητα, συνέπεια, που βέβαια έχουν σαν απώτερο σκοπό να εντυπωσιάσουμε και να κερδίσουμε τον πελάτη με την πρώτη ματιά.